Reklamacje

Reklamacje są obsługiwane przez Dział Realizacji Zamówień i Logistyki
E-mail: sklep@locobox.pl
Tel: +48 33 486 61 88

Reklamację można złożyć poprzez:

  • przesłanie treści reklamacji pocztą elektroniczną na adres: sklep@locobox.pl
  • przesłanie treści reklamacji pocztą tradycyjną na adres: LOCOBOX Sp. z o. o., ul. Okrzei 2, 43-300 Bielsko-Biała

Uwaga: Aby umożliwić nam szybkie rozpatrzenie reklamacji, potrzebujemy:

  • dane pozwalające na zidentyfikowanie zamówienia (nr zamówienia, dane klienta)
  • informację, czy został sporządzony protokół szkody z kierowcą lub kurierem, oraz jego kopię
  • dokładny opis reklamacji, wraz ze wskazaniem towaru, którego dotyczy reklamacja
  • oczekiwania klienta
  • bardzo pomocne mogą okazać się zdjęcia przedstawiające usterki

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego odpiszemy niezwłocznie.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier (mała paczka)) już od 500,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl